16 May
16May


מה צריכות לכלול התכניות האדריכליות? באיזה שלב מתקיימת פגישת חומרים? מה זה "שופ דרואווינגס" ולמה צריך את זה? ואיך יודעים שהבית מוכן למדידה? על כל השאלות האלה ועוד תקבלו מענה בפוסט שהוא MUST לכל מי שמתקדם לעבר שלב הנגרות בדרך לבית החדש | מתכנית אדריכלית ועד למסירת הפרויקט >> כל מה שרציתם לדעת על תהליך העבודה בבונסאי. 




מאחד ועד עשר | אלה השלבים הצפויים בתהליך העבודה המשותף שלנו:


1 | תכנית אדריכלית - בשלב הראשון עליכם להעביר אלינו תכניות אדריכליות של פרטי הנגרות עבורם תרצו לקבל הצעת מחיר. התכניות צריכות לכלול: תכנית אדריכלית של הבית, מערך ריהוט, חוברת נגרות, ומקורות השראה/הדמיות. ניתן לקרוא על כך בפירוט ממש כאן. אין לכם תכניות אדריכליות? מוזמנים לפנות אלינו ונקשר אתכם לאדריכל/ית או מעצב/ת פנים שעובדים איתנו לצורך הכנת התכניות.


תכניות נגרות



2 | הצעת מחיר - על סמך התכניות האדריכליות שקיבלנו, נעביר אליכם הצעת מחיר מסודרת לפרטי הנגרות. בהערות להצעת המחיר תוכלו להתרשם מהסעיפים הכלולים בהצעה (וגם מאלה שאינם כלולים), ומהמפרט הטכני החומרי לפרטי הנגרות.

3 | הזמנת עבודה - לאחר אישור הצעת המחיר תישלח אליכם הזמנת העבודה לאישור וחתימה. בהזמנת העבודה מפורטים פרטי הנגרות והעלויות הסופיות, וכן צפי לזמני האספקה.

4 | פגישת חומרים - עם התקדמות שלב הבינוי ולקראת תיאום המדידות בשטח, מתקיימת פגישת נגרות בה עוברים על תכניות הנגרות הסופיות ובוחרים את החומרים לפרויקט. בפגישה זו תוכלו להתרשם מסוגים שונים של פורניר, לבחור גוון ממניפת צבעים לפריטים בגמר צבע בתנור (שלייפלק), ולהתרשם ממגוון פורמייקות. לפגישת החומרים מומלץ להביא שרטוטים סופיים ומעודכנים של פרטי הנגרות, ואפשר גם דוגמת פרקט/אריח/ידיות, או כל דבר שעתיד להתחבר לסביבת הרהיט. ניתן לקרוא על כך בפירוט ממש כאן.


פגישת חומרים


5 | מדידות בשטח - בשלב זה נלקחות מידות לפרטי הנגרות על פי מצב השטח הקיים. המדידות לפרטי הנגרות תלויות בהתקדמות הבינוי. איך יודעים מתי בית מוכן למדידה? אלה התנאים שצריכים להתקיים בשטח: ריצוף (לפחות סוג ב'), טיח פנימי, קירות גבס, הנמכות תקרה, נקודות חשמל ואינסטלציה, קרמיקה בחדרים הרטובים, ומערכות מותקנות (מזגנים/לוחות חשמל/חימום וכדו'). במידה וכל אלה מתקיימים בשטח, ניתן להגיע למדידה.

6 | SD לאישור אדריכל - לאחר המדידות, תכנון פרטי הנגרות עובר מהשלב הרעיוני לשלב הביצועי. לעתים קרובות ישנן אי התאמות בשטח לעומת התכנון האדריכלי (למשל הפרשי מידות הנובעים מהבינוי הקיים או מגבלות הנובעות מנקודות חשמל, אינסטלציה וכו'), ולכן אנחנו יוצרים שרטוטים חדשים לפרטי הנגרות - זהים לתכנון האדריכלי, אך מותאמים למצב בשטח כפי שהתקבל מהמדידות שבוצעו. שרטוטים אלה נקראים "שופ דראווינגס" (או בקיצור SD), והם תכניות לביצוע, הנשלחות לאישור אדריכל לפני ההורדה לייצור.

7 | תכנון הייצור והנדסה - בשלב זה לוקחים את ה- SD המאושרים ואת יתר הנתונים, ובונים את הרהיט בתוכנת הנדסה. משם יוצאות תכניות מדויקות לייצור והרכבה עבור הנגרים, ונשלחים קבצים למכונות עם כל פעולות העיבוד.


תכנון הייצור והנדסה


8 | ייצור - בשלב הייצור פרטי הנגרות עוברים במסלול הקבוע ברצפת הייצור: חיתוך במסור גשר, קנטים, CNC, נגרות, צבע ואריזה. 

9 | אספקה והתקנה - במועד שנקבע מראש, מגיע אל הבית צוות ההתקנות שלנו ומתחיל בהרכבת והתקנת פרטי הנגרות. זוכרים את מערך הריהוט מסעיף 1? בשלב האספקה הוא מסייע לצוות למקם כל פריט במיקום המיועד לו בבית, לפני תחילת ההרכבה.

10 | מסירת הפרויקט - השלב הסופי (והמרגש!) בו מתקיימת מסירה מסודרת של הפרויקט: עוברים בין הפריטים המותקנים בבית, בודקים שהכל מורכב ומותקן כמו שצריך והכל לשביעות רצונכם. תתחדשו (:


עדיין נשארו לכם שאלות? אנחנו זמינים תמיד לכל שאלה או התלבטות, ממש כאן.





הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.