01 Aug
01Aug


אחד הדברים הייחודיים ביותר לבונסאי הוא יכולות יצור יוצאות דופן. כמפעל נגרות חדשני וגדול, יש לנו יכולות יצור גבוהות ומתקדמות והשאיפה שלנו בכל פרויקט היא להיות One stop shop עבור האדריכלים ומעצבי הפנים שעובדים איתנו. בחלק מהפרויקטים היותר מורכבים שלנו הנגרות כוללת לעתים שילוב של חומרים נוספים כמו מתכת, זכוכית, ריפוד, קוריאן ועוד, ואת כולם אנחנו משלבים ברהיט ומספקים לשטח מוצר שלם. לא סתם הסלוגן שלנו הוא "בדיוק מה שדמיינת" - כאדריכלים, מעצבי פנים או לקוחות, אתם מוזמנים לדמיין ולתכנן רהיט מטורף ומורכב ככל שיהיה, אנחנו נדע לייצר אותו | הצצה ל-3 פרויקטים בהם ביצענו פרטי נגרות יוצאי דופן >> 




רצפת יצור חדישה ומתקדמת



1. IQOS תל אביב | אדריכלות: בילגוראי פוזנר | צילום: עודד סמדר

חנות וחלל תצוגה הכוללים עבודת נגרות מורכבת בהיקף גדול ועשיר: שולחנות תצוגה ודלפקים, מעמדי תצוגה, חיפויי קירות ותקרה בעץ במבוק, וחיפוי קיר המורכב ממלבנים מרופדים בצבעוניות משתנה. בחלק התחתון שולבו בתפזורת הדומים מרופדים וביניהם יחידות מגירת תצוגה אישיות הנפתחות בלחיצה.



מבט מכיוון שולחן התצוגה הכולל אלמנטים משולבים זכוכית


מגירת תצוגה בעלת דופן מעוגלת הנפתחת בלחיצה

לאלבום התמונות המלא לחצו כאן



2. הבית בשדי חמד | אדריכלות: סטודיו דולו | צילום: עוזי פורת

בית חלומות בו רב הנסתר על הגלוי : מחיצות נגרות דו צדדיות המסתירות מאחוריהן מעברים ואינסוף פונקציות אחסון, חיפויי קירות משולבי דלתות נסתרות בחללים הציבוריים, והקפדה גדולה על פונקציונליות חללי הפנים. 




שירותי האורחים הממוקמים בכניסה לבית מוסתרים על ידי מערכת ארונות היקפית שמלווה את הכניסה, וגם חדר התקשורת של הבית מוחבא מאחורי מערכת ארונות שמלווה את פינת האוכל והמטבח.


אגף הילדים מופרד מהחלל הציבורי על ידי דלת פיבוט נסתרת הנחבאת בתוך ארון פינת המשפחה - כשהיא סגורה ממשיך קיר הריבועים הצבעוני של פינת המשפחה, וכשהיא פתוחה לרווחה היא נטמעת בתוך מישור אפס של הארון כחלק המשכי נעלם.

לאלבום התמונות המלא לחצו כאן


3. טרמינל 1 נתב"ג | אדריכלות: סטודיו גד הלפרין | צילום: איה בן עזרי

טרמינל בינלאומי עבור טיסות פרטיות המארח גופים ממשלתיים, נבחרי ציבור ואנשי עסקים המבקשים להתארח בטרמינל בוטיק ברמת אירוח מלונאי. פרטי הנגרות שביצענו היו מגוונים ומורכבים, ושילבו חומרים שונים וטכניקות מתקדמות, שיצרו בסופו של התהליך חלל מרשים ברמה גבוהה ובאיכות בלתי מתפשרת. 


דלפק הכניסה המשולב שיש ופורמייקה בגמר נירוסטה ומאחוריו חיפוי קיר העשוי סרגלי עץ אלון. העמוד מחופה בפלטות קורטן


החלל המרכזי מעוצב כאזור אירוח רחב ידיים הכולל דלפק קבלה, עמדת ביקורת דרכונים, בר משקאות, וקיר מסכים מרשים. גולת הכותרת: ספריה קשתית באורך כ-30 מטר משולבת משרביית קורטן ותאורת לד פנימית, התוחמת את החלל כולו. 





לאלבום התמונות המלא לחצו כאן


 בונסאי. בדיוק מה שדמיינת



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.