19 May
19May


בדיוק לפני שבועיים קיימנו בחלל התצוגה והאירוח שלנו אירוע אדריכלים/ות ומעצבי/ות פנים | ההתרגשות הפעם הייתה גדולה מהרגיל, לאחר שבמשך יותר משנה לא קיימנו אירועים עקב מגבלות ההתקהלות שליוו את כולנו בתקופת הקורונה. כ-30 משתתפים/ות הגיעו להתארח אצלנו ליום מעשיר, כיפי וחוויתי: חלקם עובדים איתנו או מתכוונים לעבוד איתנו, וחלקם הגיעו להתרשם ולהכיר בפעם הראשונה | אז איך בילינו יום שלם?




קפה ומינגלינג

איזה כיף שאפשר כבר ללחוץ ידיים ולהתחבק :) אז בין קפה למאפה הספקנו להכיר, לחבר בין שמות לפנים, לשאול ולהתעניין, ובעיקר לספוג את האווירה בבונסאי, רגע לפני שמתחילים. הקטלוגים שלנו שהיו פזורים בחלל זכו לדפדופים רבים, וגם ספריית החומרים החדשה זכתה להתעניינות.









בונסאי. בדיוק מה שדמיינת | הרצאת פתיחה - שמוליק בלומנפלד מנכ"ל ובעלים

אז איך הכל התחיל, ואיפה אנחנו היום? בהרצאת הפתיחה  של שמוליק בלומנפלד, נחשפנו למסע האישי שלו: המעבר מתחום החקלאות לתחום הנגרות, ההקמה והשנים הראשונות באולם ייצור מאולתר במבנה של לול תרנגולים, והמעבר למפעל חדשני ומתקדם. בהרצאה למדנו על בונסאי קצת יותר מקרוב >> הכרנו את הצוות, את השלבים השונים בתהליך הייצור, ואת הייחודיות והיתרונות של בונסאי. לסיום קיבלנו הצצה לפרויקטים מסחריים ולבתים פרטיים בהם ביצענו עבודות נגרות, והמשכנו לסיור ברצפת הייצור.




סיור ברצפת הייצור

מתחילים בתצפית: משקיפים על תחנות הייצור על פי המסלול הקבוע של פרטי הנגרות >> חיתוך במסור גשר, קנטים, CNC, עמדות נגרים, מחלקת צבע ואריזה. כשירדנו למטה למדנו מקרוב על תהליך העבודה בבונסאי החל משלב קבלת תכניות נגרות לתמחור, ועד למסירת הפרויקט. הסתובבנו בין עמדות הנגרים, התרשמנו מעבודות בתהליך, וראינו דוגמאות "חיות" בשטח. ליד מחלקת הצבע המתינו הפתעות: שולחנות ועליהם עשרות דוגמאות חומרים מגוונות ומאוגדות לפי קטגוריות, שמהן כל משתתף/ת יכל/ה לקחת הביתה עם סיום האירוע :) 







כך כתב לנו אחד המשתתפים:

"תענוג לראות מקום שהאנרגיה בו כ"כ נעימה , ממש אנטיתזה לנגריות מלאות צעקות וטיפות זיעה. בונסאי הייתה משהו אחר. נעים, רגוע, מקצועי, סופר מאורגן והכי חשוב מנהל שנראה שסופר אכפת לו ממה שהוא עושה. אז ממש התרשמתי מהפילהרמונית של בונסאי ומשמוליק המנצח.. רק מחכה להביא את הלקוח הבא לקונצרט הטוב הזה"



פספסת את האירוע? הצטרפ/י לרשימת התפוצה שלנו ונשלח לך עדכון לקראת הפעם הבאה >> הטופס בתחתית הפוסט



הרצאה ראשונה | "איך עושים שיווק באמצעות תוכן?" - שני מועלם

הרצאה מעשירה וכיפית בה למדנו על מה זה שיווק באמצעות תוכן, במה הוא שונה מהפרסום המסורתי, מהי אסטרטגיית תוכן, ואיך אפשר לייצר בעצמנו באופן קבוע תוכן מעניין ויוצא דופן, שמספר סיפור ומעורר תגובה.





הפסקה קצרה ללאנץ'






לאלבום התמונות המלא של האירוע (כן, יש עוד!) >> ממש כאן



הרצאה שניה | "איך מצלמים חלל מעוצב בסמארטפון?" - הגר דופלט

קינחנו בהרצאה סופר שימושית >> כי כשמדובר בצילום חלל מעוצב בסמארטפון זה כבר מתחיל להיות יותר מורכב - בהרבה מהפעמים התמונות לא יוצאות מספיק טוב כדי להעלות לרשתות החברתיות וכדי לשווק את העסק. בהרצאה למדנו על האתגרים העיקריים של צילום עיצוב פנים ואדריכלות, ואיך מתמודדים איתם בצילום בסמארטפון: איך ניגשים לצילום חלל, איך משתמשים נכון במצלמה, באילו תנאי תאורה הכי כדאי לצלם, ואיך קובעים היכן יהיה הזום, כדי לקבל בדיוק את התוצאות שאנחנו רוצים. 





ואיך אפשר בלי Giveaway?

בסיום האירוע כל משתתף/ת קיבל/ה מאיתנו שקית מתנות שהוכנה באהבה :)



ועוד פידבק לסיום, כי לא יכולנו לוותר עליו:

"הייתי בלא מעט ימי אירוח למעצבים, והאמת שדי רוויתי, וגם אין לי יותר מידי זמן. אבל אתכם כבר רציתי להכיר תקופה ארוכה. הצלחתם לייצר אירוע בעל ערך מוסף, עומק, ועושר ענק, חוויה בהחלט בלתי נשכחת. האמת, אלו הם הערכים המשתקפים בעבודותיכם. ומבלי שנדבר בכלל על הדוגמאות שהכנתם לנו, חלומו הרטוב של כל מעצב.. אני מאוד אשמח לשתף עמכם פעולה, ומקווה שנמצא את הדרך לכך. תודה רבה על יום מושלם, היה שווה לי לפנות יום ולהגיע אליכם את כל הדרך ממודיעין, על אף העומס האופף אותי"



פספסת את האירוע? הצטרפ/י לרשימת התפוצה שלנו ונשלח לך עדכון לקראת הפעם הבאה >> הטופס בתחתית הפוסט



קרדיטים ותודות: קייטרינג: מוצרלה | צילום: חיים קהן | פרחים: אורית חריטן "פרחים בחצר" | הרצאה ראשונה: שני מועלם "המילים הנכונות" | הרצאה שניה: הגר דופלט צלמת אדריכלות | ארגון והפקה: שולמית הנדלמן




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.