26 Mar
26Mar


באיזו מתכונת אתם עובדים עכשיו? איך מתבצעת התקשורת? איך מקבלים הצעת מחיר? ואיפה אתם נמצאים? שאלות נפוצות ששואלים אותנו בימי קורונה (וגם בימים רגילים) | התכנסנו (מבלי להתקהל) על מנת לספק את כל התשובות >>




יש לנו הזמנת נגרות אצלכם, ובמקביל הבינוי בשטח מתקדם. לאור המצב - האם ההזמנה תסופק בזמן?

בימים אלה אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת לשמור על שגרת עבודה רציפה, וממשיכים לקדם את הפרויקטים הקיימים מבחינת תכנון, פירוק, והורדה לייצור, על מנת לעמוד בלוחות הזמנים שהתחייבנו אליהם עוד לפני שהחל משבר הקורונה. עם זאת, אנחנו פועלים בהתאם להנחיות מהגורמים השונים, ובמידה ויהיה שינוי נדאג ליידע אתכם.


באיזו מתכונת אתם עובדים עכשיו?

מכיוון שנגריות משתייכות לענף הבניה, הוגדרנו מפעל חיוני למשק ואנחנו עובדים בתפוקה מלאה תוך הקפדה על הכללים וההנחיות ממשרד הבריאות. אנחנו זמינים כרגיל בשעות הפעילות במשרדים ובמפעל, וניתן להשאיר לנו הודעה כאן. חשוב לציין שאנחנו זמינים לקבלת עבודות נגרות חדשות - גם לביצוע מיידי. 


ממשיכים בשגרת עבודה, גם בימי משבר


מקדמים את הפרויקטים הקיימים


איך מתבצעת התקשורת עכשיו?

אין כמו פגישה פנים מול פנים שמתחילה בלחיצת יד חמה ולא במפגש מרפקים, אבל גם אצלנו מסתגלים לשגרה החדשה. בהתאמה למצב הנוכחי, נשמח לקיים אתכם במידת הצורך פגישות וידאו בזום - להמשיך יחד בתכנון ובעשייה חיונית, להתייעץ עם מנהלי הפרויקטים שלנו, ולשמור על קשר. לתיאום פגישה השאירו פרטים.


איך מקבלים הצעת מחיר?

על מנת לקבל מאיתנו הצעת מחיר עליכם להעביר אלינו תכניות אדריכליות של פרטי הנגרות בפרויקט שלכם. התכניות צריכות לכלול: תכנית אדריכלית של החלל, מערך ריהוט, חוברת נגרות, ומקורות השראה/הדמיות במידה וישנן. (מה ההבדל בין מערך ריהוט לחוברת נגרות? תוכלו לקרוא על כך בפירוט ממש כאן.) על סמך התכניות האדריכליות שקיבלנו, נעביר אליכם הצעת מחיר מסודרת לפרטי הנגרות. בהערות להצעת המחיר תוכלו להתרשם מהסעיפים הכלולים בהצעה (וגם מאלה שאינם כלולים), ומהמפרט הטכני החומרי לפרטי הנגרות. ניתן גם להעלות ישירות את הקבצים לאתר שלנו בטופס שבעמוד הבית.


כאן מעלים את הקבצים שלכם


איפה אתם נמצאים?

באזור התעשייה ציפורית שבצפון (אבל מבצעים עבודות נגרות בכל הארץ). מוזמנים לבקר כשיסתיים המשבר - קפה וסיור ברצפת הייצור עלינו.


אתם עושים את העיצוב?

ברוב המקרים לא. אנחנו מייצרים את פרטי הנגרות על פי תכנית אדריכלית שמשרטטים אדריכל/ית או מעצב/ת פנים. תכניות לייצור מתבצעות אצלנו בכל פרויקט על ידי מנהל הפרויקט, לאחר שנלקחות מידות בשטח. עוד על התהליך ניתן לקרוא כאן.


שרטוט אדריכלי: ציפי גילת


אז איך זה עובד?

אם למרות המשבר גם אתם מתקדמים לעבר שלב הנגרות בבית או במשרד החדש, אתם ודאי מתמודדים עם לא מעט שאלות כמו מה צריכות לכלול התכניות האדריכליות? באיזה שלב מתקיימת פגישת חומרים בנגריה? ואיך יודעים שהבית מוכן למדידה? על כל השאלות האלה ועוד תקבלו מענה כאן


נותרו לכם עוד שאלות? אנחנו זמינים תמיד לכל שאלה או התלבטות | מאחלים לכולנו ימים בריאים וחזרה מהירה לשגרה.




מוזמנים להתרשם מהפרויקטים שלנו >>


גלריית בתים פרטיים
גלריית פרויקטים עסקיים
עכשיו בבלוג! מקיר אל קיר | הדירה ברוטשילד




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.